Informujemy, iż firma Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BETA S.C. Artur Janiszewski, Mariusz Niżnik, realizuje projekt w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 1 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie 1.3 Wsparcie MŚP – Dotacja
pt. „WZROST KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA WIELOBRANŻOWEGO BETA S.C. W WYNIKU WDROŻENIA INNOWACJI W POSTACI MODUŁOWYCH WIAT DEDYKOWANYCH DLA CELÓW TURYSTYCZNYCH”
Projekt przedsiębiorstwa dotyczy wdrożenie na rynek innowacji produktowej w postaci modułowej wiaty aluminiowo-szklanej dedykowanej do celów turystycznych. Realizacja projektu wiąże się z posadowieniem hali produkcyjnej oraz zakupem środków trwałych tj.: zagniatarka sterowana numerycznie, wielofunkcyjna piła stołowa, stół montażowy ze ślizgami, kobyłka montażowa, regały wspornikowe jednostronne, regały wspornikowe dwustronne, regał na kółkach z otwartymi pojemnikami magazynowymi, elektronarzędzia: (wkrętarko-wiertarka, wkrętarka udarowa, młotowiertarka, szlifierka kątowa, system odsysania zwiercin), spawarka do aluminium oraz komputer do obsługi programu dla maszyn z etykieciarką.
Poniesione przez przedsiębiorstwo wydatki inwestycyjne będą służyć wprowadzeniu na rynek innowacji produktowej w postaci modułowej wiaty aluminiowo-szklanej dedykowanej do celów turystycznych.
Celem głównym projektu jest podwyższenie konkurencyjności Przedsiębiorstwa Wielobranżowego BETA s.c. poprzez wprowadzenie na rynek nowego dotychczas niewytwarzanego produktu do września 2026 r.
Cel główny projektu zostanie osiągnięty poprzez realizację następujących celów szczegółowych:
1. Wdrożenie do oferty innowacyjnego produktu będącego odpowiedzią na zapotrzebowanie rynkowe.
2. Uzyskanie przewagi rynkowej w wyniku wprowadzenia przełomowego produktu – modułowych wiat aluminiowo-szklanych dedykowanych dla celów turystycznych.
3. Poszerzenie rynków zbytu i pozyskanie nowej grupy klientów.
4. Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez wprowadzenie do oferty innowacyjnego na skalę światową produktu.
5. Uzyskanie korzyści ekonomicznych, zwiększenie poziomu przychodów.
Grupę odbiorców modułowych wiat aluminiowo szklanych dedykowanych dla celów turystycznych należy podzielić na dwie grupy:
– Odbiorcy bezpośredni samorządy, podmioty zarządzające parkami rozrywki,
– Odbiorcy pośredni turyści.
Nowy, innowacyjny produkt w postaci wiaty modułowo-szklanej dedykowany do celów turystycznych przeznaczony będzie dla wszystkich, ale przede wszystkim znajdzie zastosowanie u osób z obniżoną sprawnością funkcjonowania społecznego, wynikającą ze spektrum autyzmu. Modułowa wiata z dedykowanym pomieszczeniem znajdzie zastosowanie u osób dorosłych, jak i dzieci, które potrzebują odreagować napięcie, wyciszyć się, odizolować od różnych zewnętrznych bodźców. Modułowa wiata wyposażona będzie w źródło informacji turystycznej i inteligentnego miernika ruchu turystycznego, szereg rozwiązań poprawiających komunikację czy narzędzia do ratowania życia.
Za sukcesem przedsięwzięcia przemawia również rosnące znaczenie podnoszenia jakości życia, równościowego podejścia oraz zastosowania technologii informacyjnych, co pozwala na stwierdzenie, że planowane do wdrożenia innowacyjne produkty spotkają się z ogromny zainteresowaniem.
Wartość projektu: 3 690 000,00 PLN
Wartość dofinasowania: 2 100 000,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 70.00%
Informujemy, iż Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BETA S. C. Artur Janiszewski, Mariusz Niżnik
zrealizowało projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję Etap II
pt. „PODWYŻSZENIE KONKURENCYJNOŚCI RYNKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA WIELOBRANŻOWEGO BETA S.C. W RAMACH WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ”
Cel główny projektu: Podwyższenie konkurencyjności Przedsiębiorstwa Wielobranżowego BETA S.C.
Artur Janiszewski, Mariusz Niżnik na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii
wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.
Cel główny projektu został osiągnięty poprzez realizację celów szczegółowych:
1. Poszerzenie oferty o nowe produkty tj.:
– linia okien PVC premium.
– linia okien aluminiowych premium.
– linia altan ogrodowych, zróżnicowanych pod względem stylistyki.
– uniwersalna linia boxów korporacyjnych.
2. Wdrożenie innowacji marketingowej.
3. Wdrożenie innowacji organizacyjnej.
4. Wdrożenie innowacji procesowej.
Projekt umożliwił osiągnięcie następujących efektów:
1. Zaprojektowanie i wdrożenie do oferty nowych produktów tj.:
– linia okien PVC premium.
– linia okien aluminiowych premium.
– linia altan ogrodowych, zróżnicowanych pod względem stylistyki.
– uniwersalna linia boxów korporacyjnych.
2. Rebranding marki BETA oraz stworzenie submarek: BETA HOME i BETA BIZNES.
3. Rozwój przedsiębiorstwa BETA i wzmocnienie pozycji rynkowej.
4. Uporządkowanie wewnętrznych procedur wspierających procesy produkcyjne i sprzedażowe.
5. Zmiany i usprawnienia w obrębie procesów.
Wartość projektu: 4.995.948,26 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 2.835.186,00 PLN
Sanok, 29.03.2020r.
Informujemy, iż Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BETA” S. C. Artur Janiszewski, Mariusz Niżnik zrealizowało projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję
pt. „WZROST KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA BETA W WYNIKU PRZEPROWADZENIA AUDYTU WZORNICZEGO I OPRACOWANIA STRATEGII WZORNICZEJ”
W wyniku realizacji projektu Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BETA” S. C. Artur Janiszewski, Mariusz Niżnik zrealizowało następujący cel główny projektu: „Określenie kierunków rozwoju i dostosowanie oferty innowacyjnych produktów z uwzględnieniem potencjału rynkowego dla firmy BETA SANOK na podstawie audytu wzorniczego”.
Wartość projektu: 129 150.00 PLN
Wartość dofinasowania: 89 250.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 85.00%